Agenda
Artículos y Documentos
Federación Foros por la Memoria
Noticias
Videos de Memoria Histórica
Home » Noticias

Concentración en Vigo para pedir la retirada de la Cruz do Castro

Xornal.com, 12 y 14-09-2011 | 14 septiembre 2011

Caballero no quiere hacer declaraciones al respecto porque no tiene “nada que decir”

 

XORNAL.COM | 14/09/2011

iversos colectivos, encabezados por la Federación de Asociaciones Vecinales de Vigo y por la Asociación por la Memoria Histórica del 36, han convocado para el miércoles a las 20.00 horas una concentración reivindicativa para reclamar al Gobierno municipal la demolición de la cruz de O Castro, levantada hace 50 años en honor a los caídos del bando nacional en la Guerra Civil.

Los organizadores del acto han explicado que la concentración tiene como finalidad instar al Gobierno local, encabezado por el socialista Abel Caballero, a que cumpla la Ley de Memoria Histórica y derribe ese monumento, no por su simbología religiosa, sino por ser un “símbolo fascista”.

Preguntado por los medios, el alcalde ha declinado hacer declaraciones. “Ninguna cuestión que decir”, fue su respuesta.

El presidente de la Asociación por la Memoria Histórica del 36, Telmo Comesaña, ha lamentado que los partidos con representación en el Consistorio vigués no mostraron voluntad política para aplicar esa ley, pese a que fue “aprobada por el Congreso y refrendada por el Jefe de Estado”.

Varios colectivos han mostrado su adhesión a esta iniciativa, como la CIG, el BNG, UGT, el movimiento 15-M, Izquierda Unida, la FPG, la Marcha Mundial das Mulleres y la Asamblea Republicana de Vigo, entre otros.

http://www.xornal.com/artigo/2011/09/14/galicia/concentracion-vigo-pedir-retirada-cruz-do-castro/2011091409325300847.html

 

Caballero non ten “nada que dicir” sobre a demolición da cruz franquista de Vigo

A concentración insta ao Goberno local a que cumpra a Lei de Memoria Histórica e derrube ese “símbolo fascista” situado no Castro

 

XORNAL.COM | 12/09/2011

O alcalde de Vigo, o socialista Abel Caballero, asegurou hoxe que non ten “ningunha cuestión que dicir” sobre a manifestación convocada este mércores na cidade para esixir a demolición da cruz franquista do Castro. Diversos colectivos, encabezados pola Federación de asociacións veciñais de Vigo e pola Asociación viguesa pola memoria do 36 convocaron a concentración, que esixe que o Goberno municipal derrube a cruz dedicada aos caídos do bando nacional na Guerra Civil. O símbolo foi inaugurado por Franco e cumpre 50 anos o día no que está previsto ese acto reivindicativo.

Os organizadores da “marcha cidadá” compareceron este luns en rolda de prensa para explicar que a concentración ten como finalidade instar o Goberno local, encabezado polo socialista Abel Caballero, a que cumpra a Lei de Memoria Histórica e derrube ese monumento, non pola súa simboloxía relixiosa, senón por ser un “símbolo fascista”.

O presidente da Asociación viguesa pola memoria do 36, Telmo Comesaña, lamentou que os partidos con representación no Comcello non mostraron vontade política para aplicar esa lei, a pesar de que foi “aprobada polo Congreso e referendada polo Xefe de Estado”.

Varios colectivos mostraron a súa adhesión a esta iniciativa, como a CIG, o BNG, UGT, o movemento 15-M, Esquerda Unida, a FPG, a Marcha Mundial dás Mulleres e a Asemblea Republicana de Vigo, entre outros.

http://www.xornal.com/artigo/2011/09/12/galicia/caballero-non-ten-nada-dicir-retirada-da-cruz-franquista-do-castro/2011091219060600855.html