Noticias

Fracàs del bodorri i èxit dels republicans - Fracaso del bodorrio y éxito de los republicanos
Ciutadans per la República - 22/05/2004

http://www.nodo50.org/republicanos



Les càmeres que seguien el "cortejo real" han mostrat el fracàs de convocatòria del Bodorri i el seu reflex en el careto dels paràsits dins del seu Rolls, per molt "glamour" i «emoció» que li vulguen donar al tema alguns pilotes de la SER i companya. El Borbó ha tornat a eixir a la Plaza de Oriente al final del passeig, però sens dubte hi ha trobat fins i tot molta menys gent que quan hi aparegué recolzant Franco i els seus darrers afusellaments, a l'octubre del 1975.
Molt al contrari, els actes contra la Boda dels paràsits estan sent un èxit autèntic. Comproveu-ho a http://www.nodo50.org/republicanos
A
Elx (Baix Vinalopó, País Valencià), membres de l'organització juvenil Revolució i de Ciutadans per la República han penjat pancartes i senyeres republicanes a diversos punts de la ciutat.

Las cámaras que seguían al cortejo real han mostrado el fracaso de convocatoria del Bodorrio y su reflejo en el careto de los parásitos dentro de su Rolls, por mucho "glamour" y «emoción» que le quieran dar al asunto algunos pelotas de la SER y compañía. El Borbón ha vuelto a la Plaza de Oriente al final del paseo, pero sin duda ha encontrado mucha menos gente incluso que cuando apareció allí apoyando a Franco y sus fusilamientos, en octubre de 1975.
Muy al contrario, los actos contra la Boda de los parásitos están siendo un auténtico éxito. Comprobadlo en http://www.nodo50.org/republicanos 
En Elx (Baix Vinalopó, País Valencià), miembros de la organización juvenil Revolució y de Ciutadans per la República han colgado pancartas y banderas republicanas en diversos puntos de la ciudad.